dag 11-Tokigt

vissa lägger ju sina leksaker i leksaksbacken medan vissa helt sonika sätter sig själv i en-TOKUNGE



Han har även haft tendenser till att kunna somna lite överallt också.... det är inte helt normalt att somna i 3-stegstrappan upp till lägenheten men den bilden spar jag till en anann dag :)

  • Dag 1 - Självporträtt
  • Dag 2 - Favoritpryl
  • Dag 3 - En familjemedlem
  • Dag 4 - Min hobby
  • Dag 5 - En gammal bild
  • Dag 6 - Tema "Grön"
  • Dag 7 - En bild som jag aldrig lagt upp
  • Dag 8 - En favoritbild
  • Dag 9 - Dagens
  • Dag 10 - Detta gör mig glad
  • Dag 11 - Tokigt
  • Dag 12 - Min vardag
  • Dag 13 - Tema "Ljus"
  • Dag 14 - En vinterbild
  • Dag 15 - Kärlek
  • Dag 16 - Självporträtt i svart/vitt
  • Dag 17 - Ett ögonblick
  • Dag 18 - Känslor
  • Dag 19 - Här bor jag
  • Dag 20 - Tema "Olika"
  • Dag 21 - När jag var liten
  • Dag 22 - Mitt beroende
  • Dag 23 - En sommarbild
  • Dag 24 - Detta gör mig glad
  • Dag 25 - I all hast
  • Dag 26 - Detta skrattar jag alltid åt
  • Dag 27 - Tema "Två"
  • Dag 28 - Väder
  • Dag 29 - Nyaste bilden på mig själv
  • Dag 30 - Valfri bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0